
در روز ۱۲ بهمن به همراه فرماندار محترم شهرستان
و کلیه ی مسولان ادارات شهرستان و رابطین امور بانوان ادارات ،
در دفتر امام جمعه ی رامشیر ،
جهت تجديد پيمان با ولي امر مسلمين
و آرمانهاي امام راحل ( ره ) ، با نماينده ولي فقيه حاج آقا موسوی
امام جمعه محترم و محبوب موقت شهرستان رامشیر
ديدار كرديم .






+ نوشته شده در سه شنبه دوازدهم بهمن ۱۳۹۵ساعت 13:48 توسط شهناز قنواتی |
کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان...
ما را در سایت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دنبال میکنید
برچسب: تجدید,پیمان,آرمانهای,بنیانگذار,انقلاب,اسلامی,مسلمین, نویسنده: بازدید: 194 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 1:04