اعضای مرکز رامشیر به مناسبت دهه ی مبارک فجر به میهمانی لاله ها رفتند .

خرید بک لینک

به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و همچنین گرامیداشت

ایام یوم الله دهه ی فجر ،

اعضای مرکز رامشیر به مزار شهدای این شهرستان رفتند و در آنجا با ذکر

فاتحه و عطر افشانی و با حمل پلاکارد و در دست داشتن پرچم ،

مزار شهدا را گلاب افشانی وغبار روبی کردند .

+ نوشته شده در دوشنبه هجدهم بهمن ۱۳۹۵ساعت 13:45 توسط شهناز قنواتی |
کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان...

ما را در سایت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دنبال می‌کنید

برچسب: اعضای,مرکز,رامشیر,مناسبت,مبارک,میهمانی,لاله,رفتند, نویسنده: بازدید: 205 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 1:04

صفحه بندی