به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و همچنین گرامیداشت
ایام یوم الله دهه ی فجر ،
اعضای مرکز رامشیر به مزار شهدای این شهرستان رفتند و در آنجا با ذکر
فاتحه و عطر افشانی و با حمل پلاکارد و در دست داشتن پرچم ،
مزار شهدا را گلاب افشانی وغبار روبی کردند .








+ نوشته شده در دوشنبه هجدهم بهمن ۱۳۹۵ساعت 13:45 توسط شهناز قنواتی |
کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان...
ما را در سایت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دنبال میکنید
برچسب: اعضای,مرکز,رامشیر,مناسبت,مبارک,میهمانی,لاله,رفتند, نویسنده: بازدید: 205 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 1:04