به مناسبت دهه ی مبارک فجر با همکاری کلیه ی ادارات
شهرستان رامشیر ، جشنواره غذایی جهت فروش و کمک
به نیازمندان و بیماران خاص در پارک خلیج فارس این
شهرستان برگزار گردید و با استقبال شهروندان خوب
رامشیری همراه بود . و مسولان ادارات نیز در این کار خیر
سهیم شدند .















+ نوشته شده در سه شنبه نوزدهم بهمن ۱۳۹۵ساعت 11:58 توسط شهناز قنواتی |
کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان...
ما را در سایت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دنبال میکنید
برچسب: برگزاری,جشنواره,غذایی,مناسبت,مبارک,شهرستان,رامشیر, نویسنده: بازدید: 207 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 1:04