برگزاری مراسم صبحانه ی سالم در مرکز رامشیر به مناسبت هفته ی سلامت

خرید بک لینک
امروز دانش آموزان دبستان پنج آذر به مناسبت هفته ی سلامت

در مرکز رامشیر با شعار ( زندگی سالم با نشاط و امید) گرد هم آمدند

و در مراسم صبحانه ی سالم شرکت کردند .

این برنامه به مناسبت هفته سلامت و به منظور آشنایی دانش آموزان

از مواد غذایی مقوی و نقش آنها در سلامت ، برگزار گردید .

در ادامه ی این برنامه ، فعالیتهای فرهنگی و هنری و علمی ،

توسط مسئول این مرکز نیز برای دانش آموزان ارائه گردید. و

ایشان به دانش آموزان تاکید داشتند که خوردن صبحانه باعث عملکرد

بهتر مغز می شود و در یادگیری مسائل کمک زیادی

به دانش آموزان می کند . صبحانه علاوه بر افزایش

تمرکز، نشاط و شادابی را در دانش آموزان ایجاد می کند.

+ نوشته شده در شنبه دوم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 10:53 توسط شهناز قنواتی |
کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان...

ما را در سایت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دنبال می‌کنید

برچسب: برگزاری,مراسم,صبحانه,سالم,مرکز,رامشیر,مناسبت,هفته,سلامت, نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 1:04

صفحه بندی