امروز دانش آموزان دبستان پنج آذر به مناسبت هفته ی سلامت
در مرکز رامشیر با شعار ( زندگی سالم با نشاط و امید) گرد هم آمدند
و در مراسم صبحانه ی سالم شرکت کردند .
این برنامه به مناسبت هفته سلامت و به منظور آشنایی دانش آموزان
از مواد غذایی مقوی و نقش آنها در سلامت ، برگزار گردید .
در ادامه ی این برنامه ، فعالیتهای فرهنگی و هنری و علمی ،
توسط مسئول این مرکز نیز برای دانش آموزان ارائه گردید. و
ایشان به دانش آموزان تاکید داشتند که خوردن صبحانه باعث عملکرد
بهتر مغز می شود و در یادگیری مسائل کمک زیادی
به دانش آموزان می کند . صبحانه علاوه بر افزایش
تمرکز، نشاط و شادابی را در دانش آموزان ایجاد می کند.









+ نوشته شده در شنبه دوم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 10:53 توسط شهناز قنواتی |
کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان...
ما را در سایت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دنبال میکنید
برچسب: برگزاری,مراسم,صبحانه,سالم,مرکز,رامشیر,مناسبت,هفته,سلامت, نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 1:04