بار دیگر در روزی از روزهای بهاری زمستان یاد و خاطره ی شیرینپیروزی انقلاب را زنده کردیم .
در پنجمین روز از دهه ی مبارک فجر بیش از 80 نفر از کودکان
پیش دبستانی گل نرگس - سرنا - شکوفه های بهشتی -
خاطره کودکی و لبخند شیرین به همراه مربیانشان
میهمان مرکز رامشیر بودند . در این جشن همچنین جناب آقای
مظلومی ریاست محترم اداره ی بهزیستی و همکاران ایشان نیز
حضور داشتند . برنامه هایی که در این روز برای این فرشته های زمینی
ارائه گردید شامل : نقاشی پرچم ایران بر روی چهره های کودکان -
اجرای سرود ( ایران وطن من ) - برگزاری بازیهای محلی - برپایی ایستگاه
نقاشی با عنوان ( شکوه آزادی) بر روی پارچه - معرفی کتاب
در ایستگاه کتاب انقلاب -
شعرخوانی - قصه گویی - نمایش فیلم - راهپیمایی نمادین در حیاط
مرکز - پذیرایی و پخش آهنگ و موسیقی انقلابی و شاد از دیگر
برنامه های این روز بود .


















+ نوشته شده در شنبه شانزدهم بهمن ۱۳۹۵ساعت 13:8 توسط شهناز قنواتی |
کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان...
ما را در سایت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دنبال میکنید
برچسب: برگزاری,بهار,انقلاب,مرکز,رامشیر,حضور,کودکان,مراکز,دبستانی,رامشیر, نویسنده: بازدید: 222 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 1:04