ویژه برنامه ی گرامی داشت روز درختکاری با حضور دانش آموزان دبستان فدک در مرکز فرهنگی هنری رامشیر برگزار شد.
مسئول مرکز رامشیر به منظور آشنایی
بیشتر کودکان با حفظ محیط زیست ،
زندگی سالم و فواید درختکاری ویژه برنامه ای
را با اجرای فعالیت های مختلف برگزار کردند.
کودکان در این ویژه برنامه با فواید درخت و درختکاری ،
دانش باغبانی و کشاورزی آشنا شدند. مسئول مرکز
در فعالیت قصه گویی ، نویسندگان را به درختانی تشبیه کردند
که کتاب ها میوه هایشان به شمار می آیند،
سپس در خصوص نحوه ی کاشت صحیح نهال توصیه های
لازم را به کودکان ارایه و آنها را به کاشت
درخت در حیاط مرکز راهنمایی کردند .
در این جمع صمیمی در مورد نحوه کاشت
نهال توضیحات لازم بیان شد .
و بعضی از بچه ها این اولین تجربه شان بود.
تجربه ای بسیار شیرین و لذت بخش و برخی دیگر نیز خاطراتی
از کاشتن درخت برایمان تعریف کردند و هرکدام از کودکان
با دستهای مهربان و کوچکشان یک درخت کاشتند .
به امید روزی که این درختها سایه های
مهربانشان همیشه بالای سرمان باشد .
کودکان در این روز خاطره به یادماندنی
درختکاری را در دفتر تجربیات خود ثبت کردند.
در ادامه ی فعالیتهای این روز، کودکان در فضای
سبز زیبای مرکز کنار هم نشستند و برنامه ی صبحانه ی
سالم برای آنان برگزار گردید .















کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان...
ما را در سایت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دنبال میکنید
برچسب: درختکاری,دفتر,تجربیات,کودکان,مرکز,رامشیر,گردید, نویسنده: بازدید: 198 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 1:04