روز درختکاری در دفتر تجربیات کودکان مرکز رامشیر ثبت گردید .

خرید بک لینک
ویژه برنامه ی گرامی داشت روز درختکاری با حضور دانش آموزان

دبستان فدک در مرکز فرهنگی هنری رامشیر برگزار شد.

مسئول مرکز رامشیر به منظور آشنایی

بیشتر کودکان با حفظ محیط زیست ،

زندگی سالم و فواید درختکاری ویژه برنامه ای

را با اجرای فعالیت های مختلف برگزار کردند.

کودکان در این ویژه برنامه با فواید درخت و درختکاری ،

دانش باغبانی و کشاورزی آشنا شدند. مسئول مرکز

در فعالیت قصه گویی ، نویسندگان را به درختانی تشبیه کردند

که کتاب ها میوه هایشان به شمار می آیند،

سپس در خصوص نحوه ی کاشت صحیح نهال توصیه های

لازم را به کودکان ارایه و آنها را به کاشت

درخت در حیاط مرکز راهنمایی کردند .

در این جمع صمیمی در مورد نحوه کاشت

نهال توضیحات لازم بیان شد .

و بعضی از بچه ها این اولین تجربه شان بود.

تجربه ای بسیار شیرین و لذت بخش و برخی دیگر نیز خاطراتی

از کاشتن درخت برایمان تعریف کردند و هرکدام از کودکان

با دستهای مهربان و کوچکشان یک درخت کاشتند .

به امید روزی که این درختها سایه های

مهربانشان همیشه بالای سرمان باشد .

کودکان در این روز خاطره به یادماندنی

درختکاری را در دفتر تجربیات خود ثبت کردند.

در ادامه ی فعالیتهای این روز، کودکان در فضای

سبز زیبای مرکز کنار هم نشستند و برنامه ی صبحانه ی

سالم برای آنان برگزار گردید .

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان...

ما را در سایت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دنبال می‌کنید

برچسب: درختکاری,دفتر,تجربیات,کودکان,مرکز,رامشیر,گردید, نویسنده: بازدید: 198 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 1:04

صفحه بندی