
xa0 به مناسبت دهه ی مبارک فجر با همکاری کلیه ی ادارات شهرستان رامشیر ، جشنواره غذایی جهت فروش و کمک به نیازمندان و بیماران خاص در پارک خلیج فارس این شهرستان برگزار گردید و با استقبال شهروندان خوب رامشیری همراه بود . و مسولان ادارات نیز در این کار خیر سهیم شدند . xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 +xa0نوشته شده در xa0سه شنبه نوزدهم بهمن ۱۳۹۵ساعتxa011:58xa0 توسطxa0شهناز قنوات...
ادامه مطلب