
امروز دانش آموزان دبستان پنج آذر به مناسبت هفته ی سلامت xa0 xa0 در مرکز رامشیر با شعار ( زندگی سالم با نشاط و امید) گرد هم آمدند xa0 xa0 و در مراسم صبحانه ی سالم شرکت کردند . xa0 این برنامه به مناسبت هفته سلامت و به منظور آشنایی دانش آموزان xa0 xa0 xa0 از مواد غذایی مقوی و نقش آنها در سلامت ، برگزار گردید . xa0 xa0 در ادامه ی این برنامه ، فعالیتهای فرهنگی و هنری و علمی ، xa0 xa0 توسط مسئول این مرکز نیز برای دانش آموزا...
ادامه مطلب
xa0 به مناسبت هفته ی سلامت کارگاه آموزشی با عنوان ( سلامت روان و خانواده) روز یکشنبه 3 اردیبهشت ماه در مرکز رامشیر برگزار گردید . در این کارگاه ضمن دعوت قبلی از سرکار خانم انوری مسئول واحد xa0 سلامت روان مرکز بهداشت شهرستان ، xa0 xa0حدود 90 نفر از والدین اعضاء حضور داشتند . xa0 xa0 خانم انوریxa0 تقویت ارتباط اعضای خانواده، xa0 xa0 کاهش استرس با تقویت ارتباط مثبت، ارتقای دلبستگی xa0 xa0 به مدرسه، تقویت باورهای...
ادامه مطلب