
امروز دانش آموزان دبستان پنج آذر به مناسبت هفته ی سلامت xa0 xa0 در مرکز رامشیر با شعار ( زندگی سالم با نشاط و امید) گرد هم آمدند xa0 xa0 و در مراسم صبحانه ی سالم شرکت کردند . xa0 این برنامه به مناسبت هفته سلامت و به منظور آشنایی دانش آموزان xa0 xa0 xa0 از مواد غذایی مقوی و نقش آنها در سلامت ، برگزار گردید . xa0 xa0 در ادامه ی این برنامه ، فعالیتهای فرهنگی و هنری و علمی ، xa0 xa0 توسط مسئول این مرکز نیز برای دانش آموزا...
ادامه مطلب
برنامه ی علمی با موضوع تغذیه ی سالم و اهمیت خوردن شیر xa0 برای اعضای پسر در مرکز رامشیر برگزار شد. xa0 xa0 در این برنامهxa0 مربی در خصوص اهمیت خوردن شیر xa0 و فواید آن و تاثیرات خوردن شیر بر روی استخوانها و xa0 رشد بدن ،xa0 صحبت کردند . همچنین مربی به خوراکیهای xa0 سالم و خوراکیهایxa0 ناسالمxa0 اشاره کردند . xa0 و در ادامه به آنها توصیه شد که به جای خوردن آبمیوه های xa0 صنعتی ، شیر بخورند . در ادامه این برنامه ، مربی ، xa0 کتابهای ( غذا و قندها ) و ( غذا و الیاف ) را جهت مطالعه به اعضاء xa0 معرف...
ادامه مطلب