
xa0 به مناسبت هفته ی سلامت کارگاه آموزشی با عنوان ( سلامت روان و خانواده) روز یکشنبه 3 اردیبهشت ماه در مرکز رامشیر برگزار گردید . در این کارگاه ضمن دعوت قبلی از سرکار خانم انوری مسئول واحد xa0 سلامت روان مرکز بهداشت شهرستان ، xa0 xa0حدود 90 نفر از والدین اعضاء حضور داشتند . xa0 xa0 خانم انوریxa0 تقویت ارتباط اعضای خانواده، xa0 xa0 کاهش استرس با تقویت ارتباط مثبت، ارتقای دلبستگی xa0 xa0 به مدرسه، تقویت باورهای...
ادامه مطلب