
به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و همچنین گرامیداشت xa0 ایام یوم الله دهه ی فجر ، xa0 اعضای مرکز رامشیرxa0 به مزار شهدای این شهرستان رفتند و در آنجا با ذکر xa0 فاتحه و عطر افشانی و با حمل پلاکارد و در دست داشتن پرچم ، xa0 مزار شهدا را گلاب افشانی وغبار روبی کردند . xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 xa0 +xa0نوشته شده در xa0دوشنبه هجدهم بهمن ۱۳۹۵ساعتxa013:45xa0 توسطxa0شهناز قنواتی xa0 |xa0 ...
ادامه مطلب