
xa0 به مناسبت هفته ی سلامت کارگاه آموزشی با عنوان ( سلامت روان و خانواده) روز یکشنبه 3 اردیبهشت ماه در مرکز رامشیر برگزار گردید . در این کارگاه ضمن دعوت قبلی از سرکار خانم انوری مسئول واحد xa0 سلامت روان مرکز بهداشت شهرستان ، xa0 xa0حدود 90 نفر از والدین اعضاء حضور داشتند . xa0 xa0 خانم انوریxa0 تقویت ارتباط اعضای خانواده، xa0 xa0 کاهش استرس با تقویت ارتباط مثبت، ارتقای دلبستگی xa0 xa0 به مدرسه، تقویت باورهای...
ادامه مطلب
در راستای توسعه کتابخوانی در بین اعضا و همچنین ترغیب اعضا به مطالعه xa0 کتب علمی و انجام کار گروهی ،اعضای نوجوان به ساخت نشریه دیواری xa0 تحت عنوان "کاوش در فضا " کردند . اعضا در این فعالیت ضمن آشنایی با xa0 منابع علمی موجود در مرکز با موضوع نجوم و یادداشت برداری از کتب ،با xa0 فعالیت مشارکتی بیش از پیش آشنا شده و در این زمینه تجربه ای مفید بدست آوردند . xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0...
ادامه مطلب